Thursday, October 3, 2013

Marine Essence Beauty Bar

APA KEMENDE TU SABUN MAGIC???

Nak di jadikan citer ada sorang member pompuan aku sibuk tanya weii ada tak produk yang boleh hilangkan kehitaman kat celah kelangkang and ketiak...aku pun lantas teringat masa aku pegi open house raya kat umah anak buah aku yang penah pakai sabun magic ni..aku pun syorkan kat member aku sabun yang orang dok sibuk kata sabun magic @ sabun cerah ketiak..cer korang tengok slide bawah ni....memang terbaekkk wa cakap sama lu allz ngeeee :))


perghh dia pakai puas hati beb and sekarang aku pun terikut gak pakai walaupun kulit aku tak la orang kata ada hitam sana sini but just nak pakai bagi nampak lebih handsome, kacak dan bergaya hahaha...bcoz sabun ni bukan khusus utk celah kelangkang n ketiak je tau, for the whole body :))

Korang2 nak try ke?? boleh ar roger aku don worry aku hepi go lucky and open minded punya orang hihi..puas hati wa cakap sama lu...ndak2 bagi korang yang ada masalah kulit seperti :-

~kulit berjeragat
~ketiak berbau atau hitam
~celah2 leher atau peha hitam-
~eczema

~or kat mana2 badan korang la multifunction katakan ;D

*sesuai utk seisi keluarga,
*sangat2 sesuai utk keseluruhan badan termasuk muka dan rambut


APA?? oooo harga dia ya...tak la mahal sangat ok pe satu kotak ada 3 ketul sabun dengan harga berpatutan cuma RM120.00 sahaja...please whatsapp @ this no. 011 - 5685 7875  if you allz interested k..

Kalau korang tak puas hati dengan celoteh aku kat sini n nak kan maklumat lanjut lagi tentang sabun magic ni korang boleh klik link :- http://www.hai-omarketing.com.my/products-detail.asp?id=43

wa sudahi dulu dengan Salam Manis buat korang mudah mudahan kita semua tergolong di kalangan orang2 yang beriman dan beramal soleh di sisi Allah SWT. Aameen

No comments:

Post a Comment